Palveluehdot
A. Nettisivujen tyytyväisyystakuu
1. Soveltamisala
Tyytyväisyystakuu koskee kaikkia Wilcode Oy:n toteuttamia nettisivupaketteja.
2. Tyytyväisyystakuun sisältö
Asiakas voi pyytää kohtuullisia muutoksia Wilcode Oy:n toteuttamien nettisivujen ulkoasuun ja toiminnallisuuteen toteutusvaiheen aikana, kunnes lopputulos vastaa sovittuja tavoitteita. Nettisivuihin liittyvät selkeät toiminnalliset virheet korjataan veloituksetta, jos ne on todettu olennaisiksi ja ilmoitus on tehty kolmen (3) kuukauden sisällä sivuston julkaisemisesta. Wilcode Oy ei ole velvollinen korjaamaan Asiakkaan itse tekemiä muutoksia nettisivuilla ilman erillistä korvausta.
3. Tyytymättömyyden ilmoittaminen
Asiakas voi ilmoittaa tyytymättömyydestään heti, kun ensimmäinen versio Wilcode Oy:n toteuttamista nettisivuista on toimitettu tarkastettavaksi. Ilmoitus on tehtävä kirjallisesti (esim. sähköpostitse) viimeistään 14 päivän kuluessa toimituksesta. Julkaistut verkkosivut katsotaan hyväksytyiksi. Jos ilmoitusta ei tehdä määräajassa, työ katsotaan hyväksytyksi. Tyytyväisyystakuuseen ei ole mahdollista vedota sen jälkeen, kun palvelu on laskutettu ja verkkosivut on julkaistu.
4. Projektin irtisanominen ennen julkaisua
Mikäli joko Asiakas tai Wilcode Oy katsoo, että työn laatu tai yhteistyö ei vastaa odotuksia, kummallakin osapuolella on oikeus irtisanoa projekti ennen Wilcode Oy:n toteuttamien nettisivujen julkaisua. Irtisanomisesta on ilmoitettava kirjallisesti vähintään kolme (3) viikkoa ennen suunniteltua julkaisua. Tällöin nettisivuista ei laskuteta Asiakasta. Kaikki Asiakkaan oikeudet käyttää projektin aikana tuotettuja materiaaleja päättyvät välittömästi irtisanomishetkellä.
5. Myöhästyneet ilmoitukset
Jos Asiakas ilmoittaa tyytymättömyydestään vähemmän kuin kolme (3) viikkoa ennen suunniteltua julkaisua, Wilcode Oy ei ole velvollinen keskeyttämään projektia tai tekemään hyvitystä. Tyytyväisyystakuuseen ei ole mahdollista vedota sen jälkeen, kun nettisivut on julkaistu.
6. Asiakkaan velvollisuudet palvelun edistämisessä
Asiakkaalla on velvollisuus osallistua sovittuihin tapaamisiin ja myötävaikuttaa palvelun edistymiseen. Asiakkaan vastuulla on suorittaa hänelle annetut tehtävät sovitussa aikataulussa. Asiakkaan tulee vastata Wilcode Oy:n esittämiin kysymyksiin kohtuullisen ajan puitteissa.
7. Viivästykset
Wilcode Oy ei vastaa viivästyksistä, jos ne johtuvat Asiakkaan omasta toiminnasta tai kolmansista osapuolista, kuten esimerkiksi hosting-palveluntarjoajasta.
8. Tyytymättömyyden ratkaiseminen
Mikäli Asiakas ei ole tyytyväinen ostamaansa palveluun, pyritään asiat ratkaisemaan aina ensin avoimesti neuvotellen Asiakkaan kanssa. Mikäli osapuolia tyydyttävää ratkaisua ei neuvotteluista huolimatta löydy ajallaan tehdyn ilmoituksen perusteella, Wilcode Oy voi tämän sopimuksen puitteissa jättää palvelun takuun mukaisesti osin tai kokonaan laskuttamatta.
9. Vastuunrajoitus
Wilcode Oy:n vastuu rajoittuu ainoastaan palvelun toteuttamiseen sopimuksen mukaisesti. Wilcode Oy ei ole vastuussa välillisistä vahingoista, kuten liiketoiminnan menetyksistä, voiton menetyksistä tai muista seurannaisvahingoista. Wilcode Oy ei vastaa viivästyksistä, virheistä tai häiriöistä, jotka johtuvat Asiakkaan toiminnasta tai kolmansista osapuolista, kuten hosting- tai ulkopuolisen verkkopalveluntarjoajasta. Wilcode Oy ei ole vastuussa Asiakkaan itse tekemistä muutoksista nettisivuilla.
B) Yleistä
1. Sopimuksen laajuus ja palvelukuvaus
Palvelun sisältö ja laajuus määritellään erillisessä sopimuksessa tai liitteessä, joka kuuluu tähän sopimukseen. Tämä sisältää yksityiskohtaisen kuvauksen verkkosivupaketin sisällöstä, toteutettavista toiminnallisuuksista, toimitettavista materiaaleista ja sovituista aikatauluista.
2. Maksuehdot ja laskutus
Palvelun hinnat ja maksuaikataulu määritellään erillisessä sopimuksessa. Laskujen maksuehto on 7 pv netto ellei erikseen muuta sovita, ja myöhästymisestä voidaan periä viivästyskorko kulloinkin voimassaolevan lain mukaisesti. Tyytyväisyystakuuseen ei voi vedota sen jälkeen, kun nettisivut on julkaistu.
3. Sovellettava laki ja riitojen ratkaisu
Tämä sopimus noudattaa Suomen lakia. Mahdolliset erimielisyydet pyritään ratkaisemaan ensisijaisesti neuvotteluteitse. Mikäli ratkaisu ei löydy, riita ratkaistaan käräjäoikeudessa tai osapuolten erikseen sopimassa välimiesmenettelyssä.
4. Henkilötiedot
Mikäli sopimuksen toteutus edellyttää henkilötietojen käsittelyä, Wilcode Oy toimii Asiakkaan henkilötietojen käsittelijänä (Data Processor) ja Asiakas on rekisterinpitäjä (Data Controller). Wilcode Oy käsittelee henkilötietoja vain sopimuksen mukaisen palvelun toteuttamiseksi ja voimassa olevan tietosuojalainsäädännön mukaisesti.
Palveluehdot päivitetty 19.9.2025.

